tisdag, augusti 01, 2006

ÅSKA!!!

Satt här i godan ro och försökte mig på att justera lite på min sida, lägga in svensk text istället för engelsk osv. Tittade även på andra upplägg av sidan tack vare Karins uppfräschning av sin. Jag var så stolt över mig själv att jag faktiskt lyckades lite grann i alla fall. Då började det åska, något så ofantligt mycket! Det var bara att dra ur sladden och krypa ihop i fosterställning. Det hör till saken att jag är ofantligt rädd för åska. Jag vet inte varför. När jag var liten stod mina föräldrar på ovanvåningen och tittade på skådespelet och fyrverkeriet, jag låg väl längst in i tvättstugan...
Jag har inte växt ifrån den rädslan än.
Nu har det äntligen dragit över och jag är glad och lugn igen :-)

2 kommentarer:

Karin sa...

Fint! Alltid roligt att greja lite. Kom ihåg att spara ner din template, bara.
Det glömde jag bort först, och det blev en mindre katastrof.

Numera när jag gjort en ändring, kopierar jag template-texten och sparar den i "anteckningar".

Linda sa...

Tack för tipset! Jag lär mig ju som sagt hela tiden, men man kan ju få slippa de värsta bakslagen