onsdag, augusti 30, 2006

Salva för själen.

Idag har jag fyllt på mitt bokförråd!

Det blev en hel del av de titlar ni så frikostigt delade med er av. Det ska bli spännande och se vad jag tycker. Men eftersom det var en hel deckare och kriminalare så kommer jag inte att bli besviken.
Jag börjar med Annika Bryn, hennes första roman - "Den sjätte natten, fångarna".
Jag har något av ett tvång, att om jag hittar en bra författare så måste jag läsa ALLT!

Hennes två följande ligger redan och väntar, bland många andra.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad underbart att ha böcker på hög. Det är en skatt det!

Det Mörka Hotet sa...

God läsning!

Samuel

l*eva sa...

....smyger in, lite *...siktigt*...

1.Näsblod, ja-gör som Lilla B sa, MOT Vårdcentralen. Bränn kärlen...det har jag gjort flera ggr.
2.Grodor ändrar sin kroppstemperatur efter klimatet. De fryser nog INTE! *L*
3.Härligt med Boktravar!