tisdag, augusti 22, 2006

Grattis till Mig!!


Egentligen skulle jag satt in en bild av en blomma, en bukett till mig själv för att jag klarat av att installera vårt bredband! Jag är så glad och det går ju så fort!! :)
Men det blev en bild av Selma istället, vår ögonsten.

Ikväll har vi varit på friidrottsgala, först middag (ett glas vin slank också ner...) och sen en fullständig friidrottskväll på Malmö Stadion, MAI-galan.
Tyvärr var inte vädret det bästa, ösregenet kom och gick, men vi satt i alla fall under tak. Det gjorde ju dock inte utövarna men de presterade fina resultat för oss ändå.
Men tiden sprang ju iväg så det blir inte så mycket mer ikväll då sängen kallar.

Kan nu meddela min mamma att telefonledningen åter är ledig i det här hushållet :)

3 kommentarer:

l*eva sa...

Lindalotta, Du kommer att uppfatta Världen---med helt nya ögon NU!
Kanske, inte minst de...som försöker nå Dig på telefon!
Grattis till nyanskaffningen!

JULIEK sa...

Grattis med bredbånd. Och hvem behøver vel bild av en blomma, Selma er ju en blomma i seg selv : )

Linda sa...

Eva: jag har ju bredband på jobb så jag vet ju hur bra det kan vara, och precis som du skriver så kommer de som vill ringa till mig att bli glada, om de inte gett upp hoppet...

Julie: tack så mycket! Ja, Selma är en riktig finis!