onsdag, augusti 09, 2006

Glad!

Hahaha!! Jag är så glad, det blev en kamera idag!! Det blev 7 Megapixlar, det säger inte mig så mycket, men eftersom Micke var med så sa han vad han tyckte och gick och betalade =)
Så nu behöver jag bara gå en fotokurs =)
Batteriet ligger till laddning så jag har inte kunnat prova den än, längtar!

Det blev lite annat också, bla så hittade jag en Summersnow, så nu ska jag se om jag kan lyckas med att få den att trivas.

Då ska jag placera mig i soffan om en stund för att heja fram höjdhoppskillarna, och sen får jag se om jag hjälper Miss Marple vid åtta-tiden...

8 kommentarer:

Lilla B sa...

Grattis till kameran!

cS sa...

Kul. Äntligen ska det bli lite kvalité å dina bilder. Du är ju en potentiell semiprofessionell fotograf. Vad blev det för kamera?

Lilla B sa...

Grattis till Summersnow också - det glömde jag ju skriva!

Linda sa...

Lilla B: tack och tack!

cS: det blev en advent ADV1070, säger det dig något?

l*eva sa...

Grattis till Din nya kamera!
Ska bli så spännande och se...VAD Ditt Öga ser!

Linda sa...

Tack Eva!

JULIEK sa...

Grattis så mycket, så kult : ) Hadde tenkt å kjøpe kamera idag jag også, men har varit i dårlig form så det får bli nån annan dag.

Anonym sa...

Hey, ett spm hva ga du for det kameraet