söndag, augusti 06, 2006

Färdigvilat för en stund

Idag trodde jag att jag kanske skulle komma iväg till stranden, men det blåser ganska ordentligt här, och då är det ju ännu värre vid havet. Så jag stannar hemma och tar tag i mig själv, bara lite...
Ska måla färdigt det sista källarfönstret, så att det kommer på plats, sen tar jag nog lite till på grunden. Det är inte så mycket kvar, men det är de jobbiga ställena som är kvar. Fattar inte varför jag sparat dem...

Trots att det är så torrt så växer ogräset, får ta ett nappatag i den ena rabatten tror jag, om jag orkar =)

2 kommentarer:

JULIEK sa...

Jag er lat idag også. Det blev lite varmare enn jag hadde trodd. Skulle steda lite, men vi får se kanskje senere. Så duktig du er da som målar : )

Linda sa...

Duktig, nä, bara himla envis, det måste ju bli klart någongång...