tisdag, augusti 22, 2006

Utsikt från Malmö Stadion

4 kommentarer:

l*eva sa...

Turning Torso...spännande byggnad, men jag skulle ALDRIG våga/ha råd, att bo där!

Lilla B sa...

Finns det hotellrum där? Där skulle jag gärna övernatta och titta ut över Sundet. Skulle väl vara tvungen att ha hängande trädgårdar vid permanenet boende....

Linda sa...

Eva: jag var väldigt kluven till bygget från början, men nu tycker jag att den passar in. Men ALDRIG att jag skulle vilja bo där, det finns inte ett enda öppningsbart fönster i hela byggnaden.

Lilla B: det finns inga hotellrum där, bara konferensrum och lägenheter. Men du kan bo på Hilton inne i stan, högt upp, då ser du långt in över Danmark!

l*eva sa...

Åhhh fy, att inte kunna öppna fönstren!
Jag VET,att jag ALDRIG mer, kommer att ta mig upp i Eiffeltornet,Kaknästornet eller Långe Jan...alltså är även Turning T...uteslutet!