söndag, augusti 13, 2006

Bättre!


Sådär, nu känns det lite bättre, har tröstätit lite =) Fast nu står magen som en spärrballong! Men det går över till imorgon.
Imorgon ja, då går jag in i min sista semestervecka... Det blir till att koppla bort den tanken på jobb och bara njuta. Blir det fint väder så blir det bad, annars finns det ju annat att göra. Det blir nog till att göra annat, väderrapporten ser inte så lovande ut.
Jag har ett projekt som har legat ett tag, jag tänkte sy en kavaj/jacka.
Jag sydde en festklänning tidigare i somras, som faktiskt blev väldigt fin. Då hade jag även köpt tyg till den här kavaj-jackan. Den blev aldrig sydd, det var ju inte väder till att sitta inne. Men nu är det ju det så den kanske kan bli färdig den kommande veckan. Vi ska på 50-års fest på fredag och då hade ju varit kul om den var klar.
Jaja, inte för mycket planer, blir det av så är det roligt, blir det inte det så kan den premiäranvändas en annan gång.

Inga kommentarer: