måndag, augusti 28, 2006

Det tråkigaste jag vet...

... är att betala räkningar...
Så det var desto roligare att åka in till Malmö och titta på trevlig fotboll. MFF vann mot Örgryte med 4-2, mycket roligt!!

Sitter nu och tittar på tv där Stockholmsderby mellan Hammarby och Djurgården visas, eller skall visas. Där utspelas nu en mycket pinsam historia. Det kastas in bengaler, facklor och raketer och annat skit på planen. Nu sammanträder domare och polis om man ska fortsätta spela. Det är inget att diskutera, matchen skall avbrytas. Spelarna utsätts för enorm risk!!
Det är så tråkigt att en liten klick idioter ska få förstöra för alla de som verkligen är där för fotbollens och spelets skull.
Tänk på alla som betalat för detta.
Jag blir så ledsen...

4 kommentarer:

Det Mörka Hotet sa...

Va', kastar de in stackars bengaler?!

Tur att man är punjabare...

Samuel

Linda sa...

Ooops... Förtydligande krävs! Bengaliska eldar!
Jag ber om ursäkt Samuel :)

Det Mörka Hotet sa...

Ha, ha, ha!

INGEN fara - jag ämnade bara skoja lite...på mitt eget sätt!

Samuel

Linda sa...

DMH: jag såg nog glimten i ögat :)