måndag, augusti 21, 2006

Trött Lindis...

Jag har klarat av första dagen, skönt. Jag har mest flummat runt idag och pratat med alla som jag inte träffat på flera veckor. Det var en mjukstart som jag behövde och som jag fick möjligheten till, tack vare en kär arbetskamrat.
Nu känner jag hur tröttheten kommer krypande, jag hade svårt för att somna igår och sen var det någon som snarkade något förfärligt...
Så nu ska jag bara göra det och det och det och det och det... sen ska jag krypa ner i min goa säng och borra in huvudet i kudden.
Jag har halvdagsmöte inplanerat imorgon så jag måste vara alert, nu är det slut på sötebrödsdagarna.
Så godnatt på Er alla, sov gott!

3 kommentarer:

JULIEK sa...

Hei igjen. Trevligt at vara tilbake på din blogg. Sov så godt. Kram

Lilla B sa...

Så där ja! Nu är du ju över tröskeln in på jobbet igen. Det går lättare än man tror att halka in i jobbrutiner. Någon dag kan man känna sig som en prao på sitt eget jobb. Men det går fort över.

l*eva sa...

NU, vaknade jag! Hoppas verkligen, att Du sov Gott!

Marängbilden-Suverän!