söndag, augusti 27, 2006

Myssöndag

Idag är det lite ruggigt, man känner kylan komma krypande.
Det blir till att ta hand om sig inomhus idag.
Fast jag ska först ut och binda upp mina clematiser. De jag satte början på augusti växer så det knakar. Men det är bra, då har de rotat sig.

Sen blir det nog en stund vid symaskinen, jag känner att jag måste ta tag i det nu, jag kan inte sitta vid datorn hela dagarna :)

I eftermiddag går vi nog en promenad om det inte störtregnar, då går vi andra hållet över åkrarna så att ni får se det också.

5 kommentarer:

l*eva sa...

*musa o gosa*, en det är väl det man ska göra en Söndag?

Hampe kunde inte säga Y, när han var liten...så då blev det *musa*.

Linda sa...

Då tar vi en mussöndag då. Eller nä, det där lät inte så bra :\

Det Mörka Hotet sa...

...och vi som - också - skulle baka och fixa en massa men så fick jag ryggproblem: gissa om man känner sig handikappad och "klen"!

Nåväl, döttrarna är så himla mysiga och snälla och hjälper mig en del - jag vill inte gärna att de gör så mycket men de är rara.

Samuel

l*eva sa...

lindalotta-det var JUST, det! *L*

Linda sa...

DMH: stackare som inte mår bra. Ryggont är riktigt jobbigt, det påverkar ju hela kroppen. Hoppas ni bara mysr och har det bra, har ju förstått att du har rara töser som säkert pysslar om sin pappa :)