söndag, augusti 20, 2006

Min första lista:

Ellis har gjort en lista och då ville jag också göra en, min allra första offentliga lista.

Dagens:
klädsel: jeans och en urtvättad ljusblå skjorta
frisyr: hästsvans
tv: nej, den har inte varit igång ännu
tråkigaste: att jag har ångest för morgondagen, första arbetsdagen efter semestern
roligaste: köpt massor av nytt tyg

Senaste person som:
sov i din säng: min man
såg dig gråta: min man
fick dig att gråta: Elisabets kärleksfulla beskrivning av sin mamma
fick dig att börja skratta: min man
du gick på bio med: min man
skickade ett e-mail till dig: mamma

Har du någonsin varit i:
Norge: Ja
Danmark: Ja
Finland: Ja
Island: Nej
USA: Nej
Kanada: Nej
Tyskland: Ja
Frankrike: Nej
Spanien: Räknas Kanarieöarna?
Italien: Ja
Grekland: Ja
Österrike: Nej
Schweiz: Nej
Thailand: Nej
Storbritannien: Nej
Belgien: Nej

Favorit:
rum i huset: hela den öppna nedervåningen
typ av musik: det mesta, fast inget ”hoppande”
parfym: när jag använder blir det Flower by Kenzo
månad: april
mat: älskar all god mat
dricka: mjölk
film: Mitt liv som hund
skådis: Denzel Washington och Morgan Freeman
djur: Katt

Har du de senaste 24 timmarna...
gråtit: Nej
köpt någonting: Ja, massor av nytt tyg!!
varit sjuk: Nej
sjungit: Ja i bilen!
saknat någon: Nej
kramat någon: Ja
ätit: Mmm… McDonaldsmat (orkade inget annat igår…)

3 kommentarer:

l*eva sa...

Oj, så mycket...som kunde ha varit svaren från mig!

Kenzos Flower...finns här också.

Linda sa...

Va roligt, att det finns så mycket som är lika!

Elisabet. sa...

Mitt liv som hund, blir mitt som är lika. Den filmen älskar jag! Du borde ha varit med när vi gjorde filmlistor, lindalotta.
Jag bad alla bloggvännerna att skicka in sina tio favoritfilmer i ordning och gissa, om det blev många listor och rolig läsning!
Det kan ha varit i april, tror jag.