torsdag, augusti 24, 2006

Min 4-lista

Jag har på uppmaning från Julie gjort en 4-lista...

4 arbeten jag haft
  • på en pizzeria
  • i en liten tobaksaffär
  • demonstratris
  • kundansvarig Varuförsörjning Mejeri

4 filmer jag kan se om och om igen

  • Mitt Liv Som Hund
  • De Tre Musketörerna
  • Dansar Med Vargar
  • Dirty Dancing (underbara tonårsminnen...)

4 städer/ställen jag bott

  • Revinge
  • Lund
  • Malmö
  • Svedala

4 tv-serier jag gärna ser

  • Gröna Rum (tyvärr nedlagt...)
  • Roomservice
  • Miss Marple
  • Gilmore Girls

4 ställen jag vill åka till

  • Iatlien
  • Barcelona
  • Paris
  • Afrika

4 webbsidor jag besöker dagligen

  • Alla NI bloggare som ger mig något för själen och tanken
  • min hotmail
  • Nyligen
  • Jobbets hemsida

4 favortiträtter

  • Lutfisk
  • Kalops
  • Ananaspaj
  • årets första grillmiddag utomhus

4 ställen där jag trivs

  • trädgården
  • stranden
  • soffan
  • vid vårt stora ekbord

4 bloggare jag utmanar

  • jag har redan läst några av era listor, så jag har ingen kvar att utmana, fast jag har inte läst någon hos... Eva än...

Uppdaterad 26 augusti: Karin jag skickar en utmaning till dig :)

9 kommentarer:

Elisabet. sa...

Jag läste in mejeriordern häromdagen på affären .. och hade tänkt fråga kvinnan om dom/ni har någon internpost ...?

I så fall hade jag bett att hon skulle hälsa till dig.

Men så fegade jag ur.

JULIEK sa...

Så bra du tok utmaningen. Roligt å lese dine svar : )

Linda sa...

Elisabet: Varför det?? Jag sitter så nära dem du pratar med. De kan ropa hälsningen till mig :)

Linda sa...

Julie: det var faktiskt lite svårt, eller klurigt. Det är inte lätt att välja fyra maträtter tex, jag tycker om det mesta.

Linda sa...

Mamma: den är klockren :-)

Linda sa...

Where´s my coralred shoes??
Försökte komma på vilken låt hennes syster sjunger i slutet, den som låter så hemskt. När jag frågade Micke om han visste vilken jag menade så började han göra rörelserna. Hahahahaha!!!
Vet DU vilken jag menar?

l*eva sa...

*här sitter man och småler, på morgonkvisten!*
Listor....ja vi får se...

Karin sa...

Ååhh... kan du inte utmana mig! :)

Anonym sa...

Gjort! :)