måndag, augusti 14, 2006

...


... det regnar... precis hela tiden...

13 kommentarer:

Elisabet. sa...

Så FIN du är på bilden!

Linda sa...

Elisabet: gulledej! Tack så mycket!

Lilla B sa...

Nu har du lekt med fotot!! Det ser kul ut.
Men hur bar du dej åt?

Linda sa...

Jag klippte i ett fotoprogram, en bit i taget och sen laddade jag in dem. Det var hur enkelt som helst! Skulle haft ett par bilder till så att det fyllde upp, men man får börja någonstans!

Lilla B sa...

Jag är SVÅRT impad. Och det vill inte säga lite, det

Linda sa...

Lilla B: har aldrig hört uttrycket förr, men jag sitter här och pysslar lite eftersom regnet bara vräker ner, och har gjort så största delen av dagen.

JULIEK sa...

Jag ble også veldig imponert och faktisk lite avundsjuk på dina bilder. Er det ett photoshop program du har. Ble ju jættesnygt : )

Linda sa...

Julie: det var ett program som följde med kameran, det heter Photo Explorer 8.0. Det har säkert massor mer att erbjuda, och jag provar mig fram så smått.

l*eva sa...

EN till som är *svårt impad*!

Fast, det börjar bli helpermanentat nu. Ni är ALLA så duktiga!
Dagar då Ni känner *uselheten* ta över, TÄNK då på vilka fantastiska bilder, texter och trädgårdsresultat Ni har gjort och gör!

Elisabet. sa...

Här är det skyfall.

Och jag har ledig dag.

Linda sa...

Eva: TACK!! Och tack för peppningen, det behövs, kan du tro.

Elisabet: ännu regnar det inte här, men usch vad himlen är grå...
Jag har ju fortfarande semester så jag förstår precis hur du känner dig.

qi sa...

Snygg bild...

Hej, jag heter qi (åtminstone i bloggvärlden...) och har precis hittat hit. Mysig blogg du har, hälsar gärna på här fler gånger!

Linda sa...

Hej qi, och välkommen hit!! Jag har faktiskt varit inne och tittat på din blogg några gånger... :)
Du är så välkommen tillbaka!