torsdag, augusti 24, 2006

REKOMMENDERAS!!

Mmmmmmmmmmmmm, så gott!!!!!

7 kommentarer:

Linda sa...

I Svedala (bensinmack)!! Eller det som är kvar på mitt soffbord :)

Anonym sa...

Det ser verkligen gott ut! Du har väl inget kvar av ditt ckocklad?!...hihi :-)
Nu vet jag vad jag ska handla imorgon efter jobb..... Gott ska det bli!
Nu kallar min säng på mig! Vi ses imorgon!
Kramisar

Linda sa...

Titta!! Det står ju Jenny!! Va duktig du är! Lite, lite kvar... Men å vad det är gott.
Sista rycket imorgon ja, innan helgen! Suss gott, kram.

Lilla B sa...

Fredagsgodis får det bli. Marabous choklad, alla utom frukt och mandel, slinker ner fortare än en grisblink.
Trevlig helg, förresten!
Du fick också slita lite med listan, förstår jag. Inte lätt....

JULIEK sa...

mmmmm såg ju ikke farlig ut det der!!!... men måste vel til sverige jag for at få tag på den .

Anonym sa...

Håller med...den är jättegod!

Linda sa...

Lilla B: det var min första lista, det är inte så lätt att välja ut så där, men nu har jag försökt i alla fall och jag fick Eva att göra en, fast hon inte tyckte att det var så roligt... :)
Choklad, det är det bästa som finna, men det där med frukt hoppar jag också över. Har köpt ett Daim till, helgen är ju lång...

Julie: Marabou finns väl i Norge ocksså? Fast det dröjer kanske tills nyheterna kommer dit?!

Asfaltblomma: hej o hallå! Det är abstinensframkallande... :)