tisdag, juni 03, 2008

# Hemma!

Hemma igen efter en alldeles underbar långhelg i London!

Allting har varit utöver det förväntade. Vi har hunnit med hur mycket som helst och ändå har det hela tiden funnits ett lugn.

På hemvägen fastnade vi i London, flyget var försenat så vi kom hem flera timmar senare än planerat.
Men tack och lov för en underbar arbetskamrat och chef som lät mig ta ännu en semesterdag.
Jag fick sova ut, kröp inte ner i min egen säng förrän 03.30, och nu har jag hunnit packa upp och tvätta allting.

En nästan tam ekorre i Kensington Park


Om några timmar ska vi iväg igen, MAI-galan går av stapeln ikväll.
Jag har tagit över 600 bilder så jag har en del att visa er :)

Flera av er har funnits i mina tankar vid olika tillfällen:
Londongirl som längtar till "sin" stad
Ellis som behöver sommarlov
Elisabet som skulle bli lyrisk över alla fina fönster
Panter som också behöver sommarlov
Och Tina som skickade en sms-hälsning
Milda som skulle haft flera tio tusentals steg på räknaren
Och alla ni i min länklista som hälsar på här och är så gulliga!

Jag återkommer med mer om våra dagar!

13 kommentarer:

Anonym sa...

Välkomna hem!! Det verkar som ni har haft ett par underbara dagar i London!
Jag ser fram emot att få höra allt om er resa imorgon :-)
Jag hade en jätte trevlig födelsedag igår! Blev "grattad" av allt och alla kändes det som. Fick även ett par fina presenter :-)
Ha en forsatt trevlig dag!
Vi ses imorgon!
Kramisar

Anonym sa...

Välkomna hem! Vad glad jag blir att ni fick en sån fin resa!!

(Och nu har jag sommarlov. Och vet inte riktigt vad jag ska göra med det. haha. :) )

Elisabet. sa...

Men du är ju bara för UNDERBAR!
Välkommen hem, gulling!

Lena sa...

Välkommen hem!
Gissa om jag tänkt på dig! London... att bara komma bort...
Bilder! Dem ser jag framemot!

Bloggblad sa...

Så skönt att ni hade det bra och är väl hemkomna! Du kunde ha fått låna min stegräknare... :)

Linda sa...

Jenny: nog ska du få höra :)
Vad roligt att din födelsedag blev så bra!
Vi ses imorgon. Kram

Ellis: tack! Det var verkligen en helt underbar resa, med allt vad det innebär!
Och du, när man har sommarlov ska man bara njuta. Prova, det är härligt :)

Elisabet: jag har en hel hög med fönsterbilder till dig, om du vill ha. De kommer med mail så småningom :)

Panter: jag ska försöka sålla bland alla bilder och få fram guldkornen :)

Bloggblad: jag har ju en egen räknare, men eftersom jag har haft korsett pga ryggen så funkade det inte. Eller du menar att du skulle tillgodo räkna dig mina steg :) :) :)

mossfolk sa...

Välkommen tillbaka till Sverigeland! Hoppas att du hunnit med att ta bilder. Ska bli kul att läsa hur ni haft det!

Anonym sa...

Tack för vykortet, jag blev jätteglad! :-)

Linda sa...

Mossfolk: runt 700 bilderblev det :)
Ska försöka plocka ut några få :)
Och vi har haft det jättebra!

Ellis: redan? Postade dem i måndags eftermiddag :)
Vassegoo :)

Bloggblad sa...

Hehe... nu brukar jag inte fuska, men det var nog så jag tänkte... *slår ned ögonen och skäms*

Linda sa...

Bloggblad: *fniss*
Fast du kan ju låna min ändå, då har du två samtidigt och får dubbelt upp :)

Anonym sa...

Välkommen hem!!!

Linda sa...

Gunnel: Tack snälla :)
Borta bra men hemma bäst.
fast jag skulle kunna åka tillbaka imorgon :)