söndag, juni 15, 2008

# Jenny hälsar till er!

Anonym Jenny sa...

Lindisen: Ja, jag fick verkligen ett jätte fint armband som jag är väldigt glad för! Blommorna som jag fick är helt underbara.
Tusen tack än en gång! Det känns konstigt och tomt på något vis och lämna tryggheten på Skånemejerier. Men samtidigt så känns det spännande att gå mot nya jaktmarker.
Jag kommer att sakna dig vännen. Men vi vet som sagt var vi har varandra!


Alla: Tack för dom fina orden, det värmer :)
Jag läser som sagt en del av era bloggar och det känns som man känner er :)
Ni verkar vara underbara människor.
Kram

15 juni, 2008 10:33

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej Jenny, lycka till med det nya jobbet! Kram

Anonym sa...

Bettankax: Tack så mycket! :)
Jag ska på intervju imorgon förmiddag på ett företag som ska öppna ett nytt kontor ute på Svågetorp. (Adecco sköter deras rekrytering....)
Kram

Tankevågor sa...

Lycka till Jenny! Kom gärna in på min blogg någon gång. :-)