fredag, juni 27, 2008

SLUTA

Nu åskar det.
Igen!
Det gör ont i hela mig...

8 kommentarer:

Anonym sa...

Åska är ju mysigt! Här är det fortfarande arktisk vår. 9 grader i morse. Och heeela 13 stycken just nu. Den här junimånaden går till historien.

Mildamakter sa...

Jag tycker också att åska och blixtar är mysigt...så länge jag inte befinner mig mitt ute i ovädet vill säga...
Nu har du ju inte så många timmar kvar till semestern börjar förresten...håll ut ;o)

Linda sa...

Bert: jag tycker det är väldigt obehagligt. Varför vet jag inte egentligen. Mina föräldrar har aldrig visat någon rädsla för fenomenet.
Här är drygt 20 grader och klibbigt.

Milda: och jag tycker bara det är otrevligt :(
Men du, jag jobbar nästa vecka också!
Men det är i alla fall helg om några timmar :)

Tankevågor sa...

Min mamma var åskrädd så alla vi barn "tog hand om" hennes åskrädsla utan att bli det själva. Annars hade det ju kunnat bli tvärtom. Men nu på äldre dar så har jag börjat att tycka illa om åskan även om det kan vara väldigt vackert ute när det åskar.

Men jag får så ont i huvudet när åskan är på gång. Känns som jag har en tung hjälm nertryckt på huvudet....

Hoppas erat åskväder blåser bort snart!

kram

Linda sa...

Londongirl: mina föräldrar är inte alls rädda för åska så jag vet inte varifrån jag har fått det.
Men jag tycker det är riktigt obehagligt...
Jag kan också känna det i skallen, det är otroligt tryckande :(
Kram

Saga sa...

Konstigt... Här har det inte åskat ett dugg! Jag är inte överförtjust i åska, men just nu har jag en dejt på besök så då hade det ju varit lite mysigt ;)

Kram!

Linda sa...

Annika: det är ju ett dygn sedan det åskade :)
Vad mysigt med dejt!!!
Men hur har du tid att blogga då?
:)
Kram!

Saga sa...

Hahaha, nä det har jag inte. Läser bloggar fr jobb *rodnar*