söndag, juni 22, 2008

Paket!


Jag älskar paket! (och min make!)
Och när maken kallar på mig på midsommaraftons morgon att det är dags att komma ner och äta frukost så anar jag inte vad som väntar.
Där, vid min kaffekopp, ligger ett paket.
Ni vet ett sådant litet, med glansigt papper och krulligt snöre.

Inuti finns det vackraste armband...
Thomas Sabo, charm club.
*suck*


När jag senare pratar med Bettankax i telefon och berättar om mitt paket så skriker hon mig i örat.
Avundsjukan nästan kryper ut ur luren :)
Och nu är det så här, att nästa lördag så får hon se till att komma hit.
Representanter från Thomas Sabo kommer till Guldsmedjan i byn och visar hela kollektionen. Och som om det inte vore nog. Det står R E A med stora bokstäver över hela reklambladet!

Hur dags kommer du?

13 kommentarer:

Bettankax sa...

Jag kommer vid o7-tiden...först i kön! :)

Mildamakter sa...

Ok...då kommer jag 0730 och blir nr 2 i kön :o)

Linda sa...

Bettankax: ojoj, så tidigt.
Då får du ta frukost med dig :)

Milda: du är så välkommen så :)

Anonym sa...

Så snyggt armband!! Det påminner lite om det som jag fick.
Då får jag se till att vara där 07.35 och bli nr 3 i kön :)
Jag har precis varit ute och joggat i regnet. Det blev ca 4km, helt slut....min kondition är inte den bästa:)
Ha en fortsatt mysig söndag och hälsa Micke!
Kram

Linda sa...

Jenny: jag visade det jag köpte till dig för Micke och sa till honom flera gånger hur fint jag tycker att det är...
Han fattade :)
Kondition? Fattar ingenting...
:)
Kram

Anonym sa...

DET kallar jag frukost, det. =) Jättefint!!

Linda sa...

Ellis: ja visst var det en härlig överraskning?!
Och jag passar ju så bra i det :) :)

mossfolk sa...

T.o.m. jag, som annars är ganska kritisk när det gäller smycken, tyckte att det var jättefint.
Och vad härligt med en sådan överaskning sådär till frukost!

Lena sa...

Så fint armband och gulligt gjort.

Anonym sa...

Fina och annorlunda smycken. Det är som Efvas smycken...dom gillar jag också..men tyvärr är jag ingen silvermänniska.

Linda sa...

Mossfolk: det är ganska enkelt i sin utformning. Jag gillar det också jättemycket.
Och jag fick det för att jag hade namnsdag :)

Panter: jag hade påmint honom en hel vecka om att jag hade namnsdag :)

Gunnel: förr ville inte jag ha silver, men numera använder jag både guld och silver och trivs bra i båda!

Anonym sa...

När jag använder silver, speciellt runt halsen, svartnar det efter några dagar bara...

Linda sa...

Gunnel: fy så tråkigt! Då förstår jag att du låter bli.