lördag, juni 07, 2008

# Tittut!

Det är inte lätt att hinna med att blogga när det finns så mycket annat som pockar på ens uppmärksamhet.
- brännbollsturnering med vägföreningen
- kombinerad inflyttning- och födelsedagsfest
- trädgårds-makeover
- sol
- fotbolls-EM

Men jag finns här, och jag har lite ångest över allt jag inte hunnit läsa, över allt jag inte hunnit blogga om, och alla foto från Londonresan.
Jag återkommer, förmodligen imorgon.
Nu är det strax för avspark i match nummer två för dagen :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vet du - bloggen är inte livsviktig. Inte ska du gå och dras med dåligt samvete inte.

Mildamakter sa...

Näeeee, inte ska du ha ångest för det inte...tös lilla.
Njut av ledigheten, solen...och fotbollen (du som tycker att det ÄR något att njuta av) *s*

Linda sa...

Gunnel: inte livsviktig, men en liten del av vardagen :)

Mldam: tack :)
Nu har jag ju fått in ett inlägg om London i alla fall :)
Och fotboll är kul, det är godis!