tisdag, oktober 28, 2008

40 minuter kvar.

Sitter och lyssnar på webradio från matchen mellan Ljungskile och MFF. Egentligen bryr jag mig inte så mycket, faktiskt. Serien är snart slut och det kan liksom inte bli värre nu.
Men eftersom ännu ett vad står på spel så har jag ju ett visst intresse.

Jag kan ta ledningen med två glas vin ikväll, eller så blir det utjämnat. Håll en tumme!

UPPDATERING I: 1-2, dvs MFF leder.
UPPDATERING II: 1-3, oj så bra det ser ut med tio minuter kvar.
UPPDATERING III: de vann! Och jag vann!

15 kommentarer:

Anonym sa...

Tror det kvitteras ikväll.

/Henke

Linda sa...

En väldigt oanonym Filur: Nu ser det mörkt ut för dig :)

Anonym sa...

Någon behöver ett försprång.

Inte jag.

Jag kommer tillbaka!

/F

Linda sa...

Filur: du är välkommen med nya vad, vännen min :)

Anonym sa...

Tack.

Får fundera ut något. Du med

/F

Anonym sa...

Nå, hur gick det nu då? ;-)

Linda sa...

Filur: det blir nog en flaska till mig ska du se :)

Ellis: åh, det gick så bra! Jag vann! Eller jag menar, MFF vann... :)

Anonym sa...

Grattis!

kanske får du ihop till en hel vinkällare..? ;-)

Linda sa...

Ellis: hahaha!! tack för att du tror på mig vännen :)
Kommer du på provsmakning då?

Villa Nian sa...

Vin låter gott :-).. Grattis!

Anonym sa...

Självklart! Men bara om det inte sker till fotboll. ;-)

Linda sa...

Husett: tack :) Små vad gör allt mycket roligare :) Och välkommen hem!

Ellis: nä det blir ingen fotboll, om donatorn ska vara med så lär vi bli osams, så det är bättre med havbrus eller bra musik :)

Anonym sa...

Låter bra, det. För sååå gott är det inte med vin. ;)

anna of sweden sa...

Haha! Grattis! :)

Linda sa...

Ellis: det är det visst. Filur ska få välja ut något riktigt gott :)

Anna: Tack! Dubbel glädje igår kväll :)