fredag, oktober 31, 2008

En kort, men lång dag.

Sov faktiskt hela natten. Fantastiska 6 timmar i följd.
Jobbade mina få timmar och slutade till lunch enligt konstens alla regler - härligt!
När jag blev utsläppt genom grindarna lyste solen, men det blåste otroligt kallt.

Efter några ärenden styrde jag bilen österut och hemma släppte jag ut Selma.
Huset fick sig en omgång och en mega-mail-växling ägde rum.

Nu är det kväll och dagen känns evighetslång. Och ändå är det två långa dagar kvar av helgen.
Och vi ska inte på ett enda kalas! Underbart!!!

4 kommentarer:

Bloggblad sa...

Har du redan blivit sån att du uppskattar att inte behöva gå iväg på nåt kul? Jag trodde det var ett av mina ålderssyndrom.... Förr älskade jag festkalas...

Jag ska bara iväg och sjunga i morgon, räknar med att rösten håller efter en hel veckas vila.

Linda sa...

Bloggblad: sån har jag varit länge...
Jag älskar helger utan en enda sak inplanerad, så att jag kan göra precis det som faller mig in!

Hoppas det går bra imorgon!

Anonym sa...

Så skönt att du har fått sova hela natten. Hoppas du även gör det i natt! :)
Ha en riktigt skön helg vännen!
Kram
Jenny

Linda sa...

Jenny: det kändes nästan konstigt när jag vaknade i morse :)
Nu hoppas vi på en likadan!
Ha en bra helg gumman.
Kram