onsdag, oktober 29, 2008

Med risk för bannor...

Jag erkände tidigare idag att jag glömde min kamera, eller båda kameror tom.
Jag hann ta en bild innan jag glufsade i mig min mat. Panter tog också foto av min mat. Två gånger tror jag.
Sen blev det inte fler bilder...

Men som vi pratade. Om allt mellan himmel och jord. Jag vet inte vad vi inte berörde.
Emellanåt var det så hög ljudnivå inne på caféet men då blängde undertecknad lite extra och alla latte-mammor försvann ut.
(fy-fy-fy på mig... )

Tack Panter, Hedgren och Sassa/Susanne för en mycket trevlig eftermiddag!

8 kommentarer:

Susanne sa...

Jag tackar också för trevligt sällskap! Och jag ser att du än så länge är den enda som förevigat träffen med ditt föregående inlägg.

Linda sa...

Susanne: haha, det blev ju inte fler bilder :)
Vi får väl se till att träffas igen!

Lena sa...

Visst är det konstigt att det ska vara så svårt att komma i håg att ta kort. Vi stojade nog ibland lika mycket som lattemattornas små barn :)

Tankevågor sa...

Fniss..."lattemammor".
Men vad roligt det låter med allt det där babblet!!
Hade ni träffats förut eller var det första gången ni sågs irl ?

Mildamakter sa...

Näe, tvärtom - applåder till dig ;o)

Hedgren sa...

Tack själv! Ja, vi förde nog lite liv, vi med!
När jag berättade för maken om lattemammorna tyckte han att vi skulle sagt ifrån, typ: "Har ni hört talas om öppen förskola?"

Jag älskar ungar, men det här handlar inte om ungar utan om vuxna.

Annika sa...

Synd att det inte blev någon bild av er bloggdamer också ;-)
KUL med bloggträff!

Linda sa...

Panter: samtidigt fanns det knappt en stund att andas på så som vi snackade :)

Londongirl: jag har träffat Panter innan men snacket böljade fram och tillbaka som om vi känt varandra länge. Bloggvärlden är fantastisk :)

Milda: haha - tack :)

Hedgren: haha, det var i alla fall ingen förskola som vi satt på men det kändes så stundom och jag håller med dig, det var inte ungarna som gjorde fel, utan mammorna :)
Tur att man själv är så redig...

Annika: vi får hoppas att det blir fler gånger, ni fick ju se min mat i alla fall :)