tisdag, oktober 14, 2008

Slut i rutan.

Klädd i varma kläder halva dagen. Blåställ. Det är fint det med. Och bekvämt.
Stått i kylen på jobb under eftermiddagen och hållit koll på grabbarna. Där finns alla sorter. Några som jag tycker om och en del som jag tänker om. Om ni fattar?!
Kallt är det i alla fall och nu har jag fina rosor på kinderna. Lite trött i armarna, men inte alls farligt.
Nöjd. Men trött.
Ljudet är inte att leka med.

Attans, det finns inget bildbevis. Ni får tro mig.

UPPDATERING: jag sitter fortfarande i understället. Det är av den mjukaste fleece ni kan tänka er. Känner mig lite som ett gosedjur.

Ojoj, jag spårar ur. Trött var jag, ja.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Kul med kvinnlig fägring, tror du trivdes.

Linda sa...

Filur: en stund, men sen blev det ganska trist. Enformigt.
Det var ju inte det roligaste jobbet jag gjorde.
Skönt med lite glada tillrop - av vissa...
Andra skällde och morrade...

Anonym sa...

Om du menar det jag tror, nu kom tåren....

Linda sa...

Filur... Mmm, men nu är det historia!
Tröstekram.

Anonym sa...

Tycker jag är värd en ursäkt.

Anonym sa...

Så grabbarna i kylen har haft besök av en vacker kvinna idag :)
Vad hittade du på där ute i kylan?

Linda sa...

Filur: ... Tycker du? Det är jag med, i så fall. Ska vi tjura ikapp?

Jenny: jag är den nya kartoneringsmaskinen - LindaPapp...
Så urbota trist!

Anonym sa...

Då börjar vi om på ny kula, LL!

Anonym sa...

Det lät inte alls speciellt kul... Jag förstår att det blev enformigt.

Linda sa...

Filur: P

Jenny: nä, det var inget vidare, men nu är det klart och det är jätteskönt!