torsdag, oktober 16, 2008

Just nu.

Regn.
Skymning.
Levande ljus.
Ur högtalarna. Och det här.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter som du har en mysig kväll vännen :)
Jag har tvättat klart för en stund sedan och nu väntar jag bara på att den sista tvätten ska bli torr.
Om en stund ska jag även bädda rent!
Nu ska jag tända lite ljus och äta lite mat.
Ha en fortsatt mysig kväll :)
Kramisar

Anonym sa...

Nämen!!

Du har ju lite musiksmak, LL:-). Duffy-skivan är kanon!!

Linda sa...

Jenny: här är det lugnt och skönt.
Alla måsten är lagda på hyllan och där får de ligga kvar.
Jag har också tvätt i maskinen förresten, tack för påminnelsen!
Kram

Filur: och det har du också tydligen?!
Som om du blir förvånad...
:)

Anonym sa...

Jag ska inte göre ett dugg mer ikväll mer än att hämta upp tvätten.
Vi får snart försöka få ihop en date. Nu är det ett tag sedan vi träffades...Men tiden bara rinner iväg.

Linda sa...

Jenny: ja jag lovar!
Och så har vi aldrig sagt förut...
Nästa vecka kanske, fast jag jobbar sent någon dag tror jag.
Jag hör av mig! Kram

Anonym sa...

Vi har sagt så ett par gånger...hihi :)
Men vi ser om vi får ihop en kväll i nästa vecka?!
Kram

Tankevågor sa...

Sköna låtar det där och det låter skönt att lägga alla måsten på hyllan också.
Det borde jag också göra.
Ha det gott!
Kram

Anonym sa...

Å två av favoritlåtarna just nu!
de går på repeat här. :)

Anonym sa...

Tack!

För i afton.

Inte i afton dans, men du vet!

Annika sa...

Mysigt...Gillar speciellt Duffy. Verkligt skön musik. Henne ska jag kolla in närmare.

Linda sa...

Jenny: torsdag??? Jag har time out från kören.

Londongirl: men gör det! Följ mitt exempel, det är lättare än vad man tror, ibland. Skönt att Roxy är bättre!
Kram

Ellis: du är ju en klok kvinna du :)

Filur: Tack själv vännen!

Annika: Duffys röst är obetalbar! Hoppas det kommer mer snart!