måndag, oktober 20, 2008

Diversearbetare...

Vi har möblerat om på jobb idag...
Tunga möbler har flyttats, sladdar har dragits om, eftersom elgubben blev sur och gick och gömde sig, telefoner har kopplats om, datorer och nätverkssladdar och lampor och f-n och hans moster.
Jag var så varm och trött vid lunchtid att jag hade kunnat lägga mig ner och ...
Men det var bara att bita ihop och försöka få i ordning.
Jag blev nöjd till slut, men då var det bara att ta tag i allt som blivit liggande under dagen så jag fastnade på jobbet alldeles för länge.
Egentligen skulle jag åkt och beställt tapeter men orken tog slut.
Istället har jag bankat ner delar av en vägg som jag nu ska putsa upp igen. Cementen ska bara gosa till sig lite först.

Jag tror jag somnar gott ikväll.

I morse kom jag på att det enda jag åt igår var två våfflor på hela dagen... Det var inte så smart.

2 kommentarer:

Lena sa...

Två våfflor på söndagen och flyttat ett kontor. Jag hade svimmat. Det behövs mycket mat och choklad efter en sådan upplevelse.

Linda sa...

Panter: ånä, det krävs mer för att jag ska svimma.
Envis som en åsna, det är jag :)
En macka finns i magen nu i alla fall.