fredag, oktober 03, 2008

Jorden anropar.

Vad är det med män och elektriska apparater? Och nu menar jag verktyg och inget annat.
Micke ska bara.. och ska bara... och ska bara...
Jag håller på att dö av hunger.
Ja, jag är stor nog att ordna mat själv, men nu är det inte riktigt det, det hänger på.
Tänkte det kunde vara mysigt att äta tillsammans.

Nu åkte skruvdragaren fram. Och den är ju så häftig för det finns en liten lampa på den.
Undras vem som har donerat den till honom?

Och snart det gula ett minne blott. Fast färgen blev helskum på den här bilden.


UPPDATERING: jag är väl medveten om att bildkvaliteten är urusel, men det blev liksom ingen ficklampseffekt med blixt.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Men du, vi är alla likadana, vi män!

Jag samlar oxå, inte på pinnup-kort utan på elektriska maskiner!!

Det finns inget bättre än dom, mer än såklart er tjejer:-)!

Linda sa...

Filur: hihi.
Jag vet. Ni är speciella, men vi tycker ju så mycket om er ändå.
Och du, det är ju jag själv som ger honom de där leksakerna (för vuxna män).
:)

Anonym sa...

Visst är vi! Fast vi är ju inte ensamma om att var det, -Man ska vara två för att dansa tango!

Tankevågor sa...

Åh vad jag känner igen det där!!! Jorden anropar är väl använt här med! ;)

Hoppas ni fick i er nån mat nån gång!

Linda sa...

Filur: det har du så rätt i :)

Londongirl: ... just nu är han och handlar något som tydligen behövdes. Jag fattar ingenting?!

Anonym sa...

ååå vad ni håller på...:) ska jag oxå börja flytta undan möbler??

Bloggblad sa...

Vi renoverade förra sommaren, vardagsrummet, hade tänkt ta ett annat rum i somras, men det var i alldeles för färskt minne hur jobbigt det var... så det får vara till nästa sommar. Under terminerna orkar ingen nåt på helgerna.

Anonym sa...

haha, å så jag känner igen det där!!! :-D

Allt som snurrar, blinkar, surrar, klickar, bankar, lyser....

Pojkar och deras leksaker. :)

Linda sa...

Bettankax: du kan ju börja med att sortera i sekretären... (stavas det så?)

Bloggblad: åh det minns ju jag! Är det ett helt år sedan? Du sjöng så fint och nya fåtöljer och soffor, och nya kuddar och gardiner. Och den där växten du ville ha istället för gardin.
Är du inte imponerad? Vilket minne jag har, och speciellt en fredag kväll... :)

Linda sa...

Ellis: haha, jag precis så :)
Fast ni har ju yngre medlemmar i familjen och där har jag en annan förståelse :)

Anonym sa...

-Ja, ibland har jag det:-).

Linda sa...

Filur: :P