fredag, oktober 17, 2008

Tänker om.

Jag skickade bilden här nedanför via mms till en vän och skrev att jag tycker om att bo på landet.
Den tanken tål att revideras.

Undertecknad har lyckats med konsstycket att fastna med bilen i 25 cm gegga/skit/dynga!
Och jag har sprätt omkring så mycket lera när jag försökte komma loss så allt runt omkring är alldeles prickigt.
Nu står den där den står och ingen lär rubba den.

Vi ska på fest imorgon kväll. Det får bli i gummistövlar om vi får loss skrället.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk om ni inte får loss den till i morgon kväll, LL?

Linda sa...

Filur: *viskar* det gör inget för min del...

Anonym sa...

Filur visste det. Tokfia.

Linda sa...

Filur: *rodnar*

Tankevågor sa...

Men har du kört i diket nu? Vilket elände....eller?? ;-)

Linda sa...

Londongirl: hihi! Nä så illa är det inte :)
Det är i hagen där vi parkerar nu när de renoverar bron, det är bara matjord och när det regnar mycket så blir det... GEGGA. Som man tydligen kan fastna i. Ordentligt.

mossfolk sa...

Ojsan hoppsan så det kan gå. Fast på landet brukar det finnas en bonde som gärna ställer upp med traktorn...
Eller så får bilen helt enkelt vara där till på söndag ;)

Villa Nian sa...

Härligt! Du skulle passat på att ta med lite lera hem....värsta spa grejen ju! Säger en optimistisk blivande landetbo :-)
/Tina

Linda sa...

Mossfolk: närmsta granne har sålt sin traktor. Vi får väl se vad vi kan hitta på imorgon... :)

Tina: du kan tro att skorna är behandlade... De drunknade nästan... ;)