lördag, oktober 11, 2008

Igår.


Mamma kommer och hämtar mig!
Lyx på hög nivå. Det var inte riktigt så det var tänkt men nu blev det så.










På väg till stan så får jag ett skrattanfall.
Turistkarta över Åstorp?!
Men snälla nån...









Och nästa skrattanfall kommer när vi hamnar bakom den här lastbilen.
Jag har inte en aning om vad det betyder, men det var en lastbil från det stora möbelvaruhuset i Danmark.









SPA.
Lunch.
Shopping.
Och den obligatoriska fikan.







Vi hade en jättemysig dag!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så underbart härligt det låter!

Linda sa...

Ellis: ja, det var verkligen hur mysigt som helst och allt gick i sånt där makligt skönt tempo :)

Bloggblad sa...

MEN HALLÅ!!!! Bokskog är inget man skrattar åt.

Men jag är jäkligt tacksam att jag inte bor i Danmark och heter Bögeblad...

Linda sa...

Bloggblad: haha! Är det det betyder???
Haha! Jag förstår att du är glad att du bor här :) :)

Anonym sa...

Njuter än av fredagens välbefinnande på flera plan...
Du vet att jag är en globetrotter, nån dag kanske du ska följa med till Åstorps kommun??;)

Bloggblad sa...

Jag frågade en gång en dansk kompis vad mitt namn skulle vara på danska... därför vet jag.