onsdag, juni 20, 2007

Förlåt för att jag är så trög med att svara på era kommentarer.
Har skärpt till mig lite idag.

Ska gå och lägga mig, ska bara...
Har hittat en "ny" favoritskiva; Amy Winehouse - Back to Black.
Åh, vilken härlig musik!
Lite gammalt stuk med härligt gung.

Har storhandlat idag och även köpt allt inför fredag. Skönt!
Ska bara hämta jordgubbar och potatis på fredag förmiddag - sen är det klart!
Vi blir bara några få som ska äta gott och förhoppningsvis få en skön och avkopplande kväll tillsammans på fredag.

Nu väntar en sista kraftansträngning innan helgen och det ska jag nog klara av, det värsta är gjort.
Hoppas Ni Alla får en bra dag imorgon!



Ps: Grattis till alla som heter som jag :) Idag är det ju vår dag!

6 kommentarer:

Lena sa...

Hoppsan! Namnsdag, det missade jag: Grattis!
Skönt att ha handlingen avklarad, jag ska trängas med alla andra i eftermiddag. Såg på väderprognosen att det är kommer att bli en inomhusmidsommar här i Västergötland, hoppas ni får det bättre.

Villa Nian sa...

Grattis på namsdagen :-)

Elisabet. sa...

Fy på mig .. glömde jag det!

Men jag tänker ju på dig som lindaLotta ...-)

Bloggblad sa...

Grattis. Jag har också klarat av alla inköp, pajdegar ligger på kylning, mer kan jag inte göra idag. Maken dammsuger och jag har sovit middag. Känns rätt bra. Jo, han har också sovit middag...

Anonym sa...

Grattis på namnsdagen!!

Önskar dig en riktigt GLAD MIDSOMMAR!!

Det Mörka Hotet sa...

Grattis i efterskott och Glad Midsommar på dig - och de dina!


DMH/Samuel