söndag, juni 24, 2007

Hemma...


13 kommentarer:

Anonym sa...

Borta bra men hemma bäst..så är det oftast.

Vilken grönska

Tankevågor sa...

Härligt med vägar som leder hem...

Lena sa...

Ååå, en riktig cykelväg! Du bor vackert.

Linda sa...

Gunnel: att komma hem är verkligen att komma hem, för mig.

Londongirl: jaa, och när man känner sig hemma.

Panter: det är en bra backe en bit bort så vi går istället :)

Anne sa...

For ett flott bilde. Hvor fører den veien mon tro?

Moni sa...

Va???
Är det ditt hemma?
Det ser ju helt overkligt fint ut!
Som... Nangiala... typ.... :)

Bloggblad sa...

Å, vilken ljuvlig bild. Jag fick direkt känslan från en skrivarkurs på Öland, där gick vi såna småvägar och diktade...

Anonym sa...

Kraaam! :-)

Anonym sa...

Ljuvligt att promenera där :) (bettankax)

Linda sa...

Anemone: jag vet vart den leder :)
Till det ljuvligaste landskapet runt min husknut :)

Moni: du är då för söt!
Tänk att jag bor i Nangiala :)
Och det är på riktigt!

Bloggblad: diktarkurs - så mysigt det låter.
Förstår att du fick inspiration, det är så vackert när solen silas mellan bladen.

Ellis: hej på dig!
Roligt att du tittar in, ända där borta ifrån :) Kram

Bettankax: ja, och nu är det så vackert må du tro.
Kom när du känner dig bättre så tar vi en runda!

Villa Nian sa...

Så vacker bild :-). Tänk vilken lycka i vardagen att mötas av den vägen när man ska hem :-)

Linda sa...

Tina: jag får faktiskt en varm känsla i magen när jag kommer hem, fortfarande.
Speciellt när solen lyser...

Håkan Dahlström sa...

Snygga bilder. Fint landskap. Japp, det är bekant...