söndag, juni 03, 2007

Pappa 60 år!

Idag, den 3 juni, fyller min pappa 60 år!
Jag behöver knappast berätta att jag har berikats med den bästa pappan som finns, så tycker väl de flesta om sina pappor (och mammor med för den delen)

Han har firat sig själv genom att resa till Italien och tillbringat fyra dagar i Rom.
Det var tänkt att de skulle komma hem sent ikväll, men...

... så blir det inte!

De landar på Kastrup redan klockan 14 och då står vi tillsammans med stora delar av släkten och tar emot på flygplatsen.
Han är (lyckligt?) ovetande om detta, endast resekamraterna vet om det och det är vi som är i maskopi!

Det ska bli så roligt att få överraska honom med sång, ballonger, flaggor och presenter.
Det är bokat bord på en restaurang i Köpenhamn på sen-eftermiddagen och där ska vi fira honom så länge vi orkar.


Grattis på födelsedagen Pappa.
Tack för att du är precis den du är!

11 kommentarer:

Lena sa...

Åhh, sånt är så kul!

Anonym sa...

Jag hoppas ni får en trevlig dag tillsammans!!
Tack än en gång för presenten och blommorna! Dom står på balkongbordet och blommar så fint!!
Kramisar

Annika sa...

JA! Sånt är underbart! Vad roligt!
Och visst är det underbart att ha "världens bästa pappa". Det har jag med ;-)...
Ser fram emot rapport om hur kvällen blev här på bloggen!

Anne sa...

Så morsomt. Liker slike hyggelige overaskelser.
Men hva er der egentlig med døtre og fedre. Husker når jeg var liten jente...da skulle jeg jo absolutt gifte meg med min pappa...
Lykke til med feiringa.

Anonym sa...

Hoppas dagen blev lyckad och pappan riktigt firad! :) (bettankax)

Elisabet. sa...

Jag läser och ler och får tårar i ögonen ..-)

Villa Nian sa...

Vad kul det låter! Hoppas ni får en underbar kväll :-).

Annela sa...

En sån underbar överraskning!! Jag hoppas att ni "hyggede jer" i KJöpenhamn

Linda sa...

Panter: det var nästan lika kul inna, jag gick omkring med fjärilar i amgen!

Jenny: det blev en jättebra dag och kväll.
Tur att du har blommorna på balkongen, prästkragarna har ingen angenämm doft... ;) Kram

Annika: Har du också fått världens bästa pappa?
Det är underbart!! :)
Rapport kommer, ska bara komma igång idag... ;)

Anemone: ej och välkommen hit!
Jag gillar också överraskningar!
Jag tror att jag också ville gifta mig med min pappa, eller i alla fall alltid ha honom för mig själv ;)

Bettankax: Pappan blev jätteglad!
Och du har ju redan fått rapport :)

Elisabet: det här med att glädjas med andra, de är en härlig känsla!

Tina: man har väntat på den här agen ett tag nu, man har varit rädd för att försäga sig men allt blev jättebra!

Annela: Pappa blev lad, vi blev alla så mätta och belåtna och kommer att minnas en härlig kväll.

Anonym sa...

Jag ryser....vad ROLIGT!!!!

Anonym sa...

varfor inte:)