fredag, juni 08, 2007

Kom precis på att det är EFIT-dag imorgon.
Måste ladda mitt batteri till kameran.

Susar omkring i världen och läser bloggar, kikar in och hälsar på litegrann, men har fullständigt tappat orden idag.
Kan inte kommentera någonstans. Det känns som om jag smygläser.

Vad är det med mig?

Hos grannen har det skrålats och sjungits hela eftermiddagen och kvällen -
"Jag har tagit studenten..."
Tösen lär inte ha någon röst imorgon, men vad gör det?
Jag vet precis vilka glädjebubblor hon har i magen.
Det var en härlig dag!

5 kommentarer:

Annika sa...

TACK för påminnelsen om EFIT. Jag har ju precis själv gått med där, och det är tack vare dig, lindalotta, som jag nu minns att det var idag!!
Ska bli kul att kolla in din blogg imorrn o se alla bilder från idag. Hur ska man komma ihåg att plåta varje timme? Vi ska dessutom på en "svensk midsommarfest"---jaja...

Bloggblad sa...

Vissa dagar gör jag också så; smyger runt lite tyst. Fast oftast kommenterar jag. Det blir som en vana att tala om att jag har läst och begrundat.

Villa Nian sa...

Man får smygläsa ibland. Själv håller jag mig utomhus hela tiden och njuter av det underbara vädret och de underbara kvällarna! Det känns lite som om jag övergivit bloggandet!

Linda sa...

Annika: det var nära att jag själv glömde det.
Man får ha kameran närr till hands hela tiden, men det är lätt att missa tiden.
Det låter roligt med er midsommarfest!

Bloggblad: jag brukar kommentera, men just nu har jag varit lite trög :)

Tina: jag vill ju ändå att ni ska veta att jag varit och hälsat på...
Det är sanslösa dagar nu, det är bara att njuta av varje sekund.

K sa...

Tack vare dig kom också jag ihåg EFIT. Batteriet räckte bara till en bild, men det gick fort att ladda. Ska försöka lägga upp dom under dan om jag hinner, prioriterat är sonens kalas på eftermiddan.
Ha en härlig söndag!