måndag, juni 25, 2007

När man har gått vägen i inlägget nedanför kommer man upp på en höjd med otrolig utsikt.
Här nedan ser ni lite av allt man kan se.

Det har varit intensiva dagar. All energi har gått till jobb och att få hemmet i sommarstämning.
Vi har repat en hel del med kören och det tar sin tid.
Sjöng så mycket förra veckan att jag fick träningsvärk i magen :)


Nu har vi precis landat inomhus efter fyra intensiva timmar, innehållande häck-klippning.
Klibbig Alm-häck som är full av lus... Örk!
Men nu är den rak och fin och allt skräp är lämnat på Sysav.
Efter duschen klämde jag två äggmackor på studs och blev proppmätt :)

Nu ska jag ägna mig åt "ikappläsning" av mina favoritbloggar, känner att jag har halkat efter lite.
En skön måndagskväll önskar jag er alla!

14 kommentarer:

Anne sa...

Så fine bilder, og for en natur. Vakkert !

Lilla B sa...

Så öppet, fint landskap.

Ingela sa...

Har du ont i magen har du ju gjort rätt vetja! Var nöjd!

Bloggblad sa...

Så mycket du hunnit - you may be excused for not blogging... jösses vad jag blev internationell där, då...

Annika sa...

Jag halkar också efter på mina favvis-bloggar nu...Men så lär det väl bli ett tag framöver, tyvärr!!
Himla fina bilder!
Skåne bara måste jag åka till!!!

Linda sa...

Anemone: jag ser också att det är vackert på bild :)
Nä då, jag njuter av det i verkligeheten, försöker i alla fall.

Lilla B: japp - platta Skåne :)

Ingela: jag log för mig själv när jag kom på varför jag hade träningsvärk i magen :)

Bloggblad: tackar ödmjukast!!
Haha! dagarna springer iväg...

Annika: du är ju trots allt på resande fot, det finns annat man måste hinna med under semesterveckorna.

mossfolk sa...

Åh, vilka härliga bilder. Så där som man var tvungen att ta just en "å vad härligt-suck" :)

Linda sa...

Mossfolk: söta du :)
Tack!

Annela sa...

Åh, jag längtar till Skåne och i morgon kör jag ner till Lund. Harrlet!!

Tankevågor sa...

Det verkar vara så vackert i din trakt. Om man har sådär mycket att göra med trädgård och allt så är det väl inte konstigt om man inte hinner med bloggarna.

Linda sa...

Annela: välkommen hit :)
Lund är ju min ungdomsstad...
Lite lugnare nu på sommaren när studenterna flyttat hem.

Londongirl: man vill ju hinna med så mycket, men jag har inte orkat helt enkelt.
Men som jag saknar er, allihop!

Lena sa...

Oj, vad mycket du gjort! Löss ... usch, jag ryser. Vete sjutton om jag hade gjort det:) Hoppas de kommande dagarna blir lite vilsammare.

Villa Nian sa...

Skånes öppna landskap får mig alltid att dra efter andan. På något sätt känns det "lätt och skönt".
Underbara bilder :-)

Linda sa...

Panter: vi var ordentligt påbyltade så svetten den lackade ordentligt :)
Men nu är de gjort och det är jätteskönt!
Det är en hel del rep kvar innan lugnet kommer ;)

Tina: du har ju sett det live så du vet ju hur fint det är i verkligheten )