onsdag, januari 30, 2008

# Bloggtorka...

Har tomt i skallen och roar mig med att se lite sökord på de som har hälsat på här :)

  • babybanan
  • alstren
  • skånska dialektord
  • gissa fotboll
  • kattuggla ljud
  • lindalotta
  • mönster
  • koftor
  • sticka
  • nässköljning
  • semla
  • kortisonspray
  • bild på semla (igen)
  • kortisonspray receptfritt
  • och sen något på holländska, tror jag, i alla fall så kommer man till ett foto som jag tagit från Stenberget

Besökarna finns till 95% i Sverige och de övriga nationerna är:

  • Finland
  • Norge
  • USA
  • Australien
  • Nederländerna
  • Spanien

Och det var allt för den här gången.
Nu lägger jag mig på andra sidan och somnar om.

12 kommentarer:

Lena sa...

Du är inte ensam... är ekar det tomt, så det blir nog inte så mycket mer idag.

Bloggblad sa...

Mina bloggtorkor varar inte så länge. Jag har alltid idéer, men känner allt oftare att jag blir hämmad när jag vet att så många jag känner läser min blogg. Ändå tycker jag det är kul att de gör det... ologiskt.

Tankevågor sa...

Bloggtorka här med och brist på ork också tyvärr.
Men visst är det lite kul och märkligt nar man kollar VAR man har sina läsare.
Jag är lite nyfiken på en som åtekommer hela tiden från ett ställe ute i världen....men aldrig kommenterar vad jag har förstått.

Skulle önska att jag hade Bloggblads energi att blogga. :)

Bettankax sa...

Här kommer ett livstecken! :-)

Anonym sa...

Den där torkan har jag haft länge och därför gillar jag temadagar :O)

Annika sa...

Jag tycker det är jättekul att kolla vilka sökord som kommer in på sitemeter. en del är märkliga. Precis som du undrar jag också över vissa besökare som ALDRIG kommenterar men som läser min blogg varje dag...
Visst vore det kul att veta? jag tycker såna här sökordsinlägg är roliga vare sig man har bloggtorka eller inte :-)

Villa Nian sa...

Intressanta sökord. Jag brukar också kolla på sitemeter lite då och då och funderar också på dom som tittar och aldrig kommenterar! Vi skriver alla för en spökpublik :-)

mossfolk sa...

Det där med att kolla på sökorden är riktigt kul då och då. Fast ganska ofta förstår man inte alls hur folk genom de orden hamnade hos just mig...
Bloggtorka drabbar nog oss alla ibland. Fast min brukar sällan vara långvarig :)

Elisabet. sa...

... och när man ser sökorden förstår man ju hur många som hamnar i ens räkneverk utan att läsa bloggen ..-))

Anonym sa...

Jag kollade också upp sökord idag och konstaterade att det måste vara väldigt enahanda hos mig. Samma, eller liknande, ord hela tiden...

Linda sa...

Panter: vi kan ju inte alltid ligga på topp :)

Bloggblad: du har en förmåga att få skrivet en massa ändå :)
Och jag förstår vad du menar.

Londongirl: orken tryter här med, allt det grå utanför gör en så seg.
Och ibland önskar jag att de kunde skriva hej i alla fall :)

Bettankax: hej på dej :)

Gunnel: fast jag har aldrig fastnat i någon temadag.
Jag gillar däremot EFIT men det brukar jag ju glömma... :)

Annika: jag vet en som läser hos dig, hon kommenterar här ibland, vi är släkt.
Jag tror tom att hon är min mamma :) :) :)

Tina: jag tycker att det är lite för mycket förkylning över sökorden, jag får skriva om något annat :)
Och vem är det man skriver för egentligen?
Sig själv eller någon annan?

Mossfolk: och nu lär de komma tillbaka när jag har upprepat orden :)
Ibland är det inte ens jag som har skrivit det, orden kan finnas i kommentarerna också.

Elisabet: men det där tror jag inte gäller idg, hos dig läser man!

Monica: jo, det är en väldig upprepning.
Kanske är det för att jag är sådan själv, randig på tvären och längden. Under 7 veckors tid skrev jag om förkylningar och annat, det syns i sökorden :)

Saga sa...

Eftersom Saga är en ständigt inspirerande källa för mitt bloggande får jag sällan bloggtorka. Däremot känner jag att jag tyvärr inte har den tid som det ändå tar att blogga... Jag har t o m gått så långt att jag ofta går i min vardag o tänker "men det här ska jag blogga om" o så tänker jag ut meningar i mitt huvud. Oftast blir de aldrig nedskrivna dock...

Kram kram!!