tisdag, januari 08, 2008

# Hjärtegull

11 kommentarer:

Anonym sa...

S Ö T N O S!!

Villa Nian sa...

Vacker gostassing! Ska visa mina grabbar ikväll :-)

Linda sa...

Ellis: ja, och hon vet om det :)

Tina: rund och go :)
Undras vad killarna tycker?!

Prettomorsan sa...

Vilken fin bild... :)

Linda sa...

Madelene Nattfrost: tack så mycket - motivet är min ögonsten :)

Anonym sa...

GoagulleSelma! Hoppsan nu kom jag tänka på goamumseSemla...:)

Mildamakter sa...

Mmm, hon ÄR en riktig sötnos, det bara är så!

Anonym sa...

Hon ser så himla go ut.

Flera dagar i rad nu, i våran morgontidning, har dom efterlyst både hundar och katter som försvann på nyårsnatten. Jag blir så illa berörd och tänker på de små arma liven som antagligen sprungit bort pga smällarna och som, om dom lever, antagligen ligger och trycker någonstans eller irrar runt

Villa Nian sa...

Killarna här gillar tjejer som inte sticks :-). Och Eragon såg nästa lite kär ut....men han är bara tonåring än men jag tror att han blir en svärmorsdröm om ett tag :-))

Linda sa...

Bettankax: jag är fotbollsänka på lördag - kommer du med en semla?

Mildamkater: hrm, jag håller med dig till fullo, men jag är ju part i målet :)

Gunnel: hon är en förståndig katt med lite extra hull :)
Jag mår också så dåligt när djur lider och det gör de ju uppenbarligen av allt skjutande.
Vi hade ju halva bygdens flygfän i våra granar den natten eftersom det var lugnt hos oss.

Tina: det är ju stor åldersskillnad och Selma börjar ju snart bli tant....
Men jag tror att Blu-Ray och Selma kunde sovit i varsin fåtölj och trivts med det :)

Villa Nian sa...

Om Selma tycker om att gosa ibland så blir det nog super. Du vet Blu MÅSTE få lov att putsa, gosa och bara vara nära, ibland iallafall :-).

Men så fin som Selma är så måste hon ju ha en massa uppvaktare :-)