torsdag, januari 10, 2008

# Smittad

Visade auktionssidan för mor min.
*fniss*
Hon fastnade :)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Haha...släkten är värst :O)

Elisabet. sa...

Vi har en tjej på jobbet som har blivit som galen när det gäller Tradera. Oj, vad hon fyndar!!
Nu måste jag också börja kolla lite ..-)

mossfolk sa...

Hm, den där sidan ska man visst akta sig noga för... :)

Linda sa...

Gunnel: haha - jo men visst är det så.
Om jag inte missminner mig så var det hon som började prata om det för en tid sedan :)

Elisabet: det finns mycket skit, men många bra saker också.
Bjud inte över mig bara :)

Mossfolk: haha - nä den är inte farlig :)

Anonym sa...

Jo,vill bara tala om att jag vunnit
1,2kg kristallprismor som man kan göra jättemycket fint av.
Puss o kram moster K

Lena sa...

Jag vågar inte börja... håller mig därifrån.

Bettankax sa...

Eftersom bredbandet, eller vad det nu är??, verkar lynnigt undrar jag om det kan bero på någon form av överbelastning när man vistas för länge på Tradera? Gud vad det stör mig att inte kunna styra över anslutningsmekanismen!!!