torsdag, januari 10, 2008

# Raskt marscherat

I måndags lade jag in några bud på Tradera och vann fyra auktioner.
I tisdags betalade jag dem och igår fick jag tre paket.
Det tycker jag är kanon!

Det blev två par örhängen, en ring och en MP4-spelare.
Allt för under 500 kronor.
Men man kan bli beroende...
Jag har nog allt en liten spel*piiiiiip* bakom örat. Men den har fått flytta in i sitt bo igen och där finns den, i tryggt förvar.

Och imorgon är det fredag igen. En hel helg med tusen möjligheter :)

10 kommentarer:

Anonym sa...

Ja jag vet inte var den här veckan tagit vägen. Poff, sa det bara och så är det redan torsdag! Skönt! =)

Linda sa...

Ellis: ja, den här veckan har bara försvunnit, helt otroligt.
Men nu tror jag att helgen går långsamt istället :)

Bloggblad sa...

Det är nog tur att jag aldrig ens varit inne på Tradera... fast å andra sidan vill jag inte ha nåt. Skulle väl vara för att sälja i så fall. Jag har alldeles för mycket prylar.

I dag är i alla fall allt juligt på väg ner.

Annika sa...

Visst har veckan gått fort!!
och grattis till fynden! Jag förstår att man kan bli lite beronde :-)

Linda sa...

Bloggblad: jag har börjat fundera på vad jag själv skulle kunna bli av med. Skönt att slippa annonsera och få en massa samtal :)
Julen försvann hos mig ogår och det var jätteskönt!

Annika: roligt är det, men precis aom allt vid datorn så fastnar man.. :)

Saga sa...

Jag kanske ska prova tradera jag med... Fast då vill jag sälja mina tusen saker som jag har i överflöd.

Tack för din omtanke! Jag har nog åkt på någon form av influensa :( Såååå himla tråkigt.


*viskar* ochjagsomharendejtpålördag

Anonym sa...

Tradera har jag bara varit in och gluttat på.
Däremot har jag sålt ett kameraobjektiv på blocket. Det var också kul

Mildamakter sa...

Jag har aldrig provat varken att sälja eller att köpa, vågar inte, risken är väl att jag blir alldeles biten av det..men nog hade vi behövt sälja undan en massa pinaler, så kanske... ;o)

Annela sa...

Jag har både sålt och köpt ganska länge på Tradera och det är väldigt lätt att fastna. Har väl blivit blåst några gånger på 2 år, men fått många fina saker och kläder.

Linda sa...

Annika&Saga: åh vad det låter spännande - det på lördag :)
Hoppas du kryar på dig riktigt fort nu.
Jag har också massor av saker att sälja, men just nu är det roligare att köpa :)

Gunnel: jag sålde ju mitt piano på Blocket, det tog 7 minuter :)

Mildamakter: du låter som jag gjorde - haha!
Man kan ju titta, tänkte jag.
Jojo.

Annela: risken finns att bli lurad, men än så länge handlar det inte om några summor som jag blir fattig av.
Roligt att höra att det har funkat bra.