söndag, januari 20, 2008

# Efter en lugn lördag kommer en lat söndag...

Om gårdagen var lugn så vet jag inte vad jag ska säga om dagens...
Sov länge och åt frukost vid tvn, det gäller att inte missa någon skidtävling!
Var en sväng på Mickes jobb och talade in en hög med meddelanden i deras växel - vad gör man inte för en flaska vin :)
Mamma kom med semlor på eftermiddagen och sedan dess har jag suttit i soffan.

Nu är mamma kört hem till sig och Micke är iväg på fotbollsträning.
Selma ligger vid mina fötter och sover och jag funderar på om jag ska orka göra mig en macka, eller två.

10 kommentarer:

Bloggblad sa...

Kunde just tänka mig att du har en vacker växelröst! Det passar helt in i min bild av dig!

Bettankax sa...

Jomenvisst har tösen en fin röst! Tack för en fin mys-södagseftermiddag . :)

Mildamakter sa...

Det låter som en helt perfekt söndag i mina öron! ;o)

Ingela sa...

Tänkte också på din röst, och om den är njutbar. Du slår inte mynt av den i alla fall ;)

Bettankax sa...

Klickade på bilden, jättefin! :)

Linda sa...

Bloggblad: aha, du har nog en jättebra bild av mig :)
*fniss*

Bettankax: du är ju inte objektiv!
tack själv :)

Mildamakter: ja, det har varit skönt, synd att den är slut nu.

Ingela: njutbar, det vete katten :)
Fast det är nog mest män som ringer dit - hahahahaha!!!

Bettankax igen :) vad du är flitig!
Hittat någon klocka än?

Annela sa...

Åh, fastlagsbullar! Det låter smaskens. Ännu har jag inte fått mig en enda. Mina två söner säger att i år ska de bojkotta democh istället äta "kladdler", dvs semmelformade kladdkakor (dubbla). De tycker inte att semlor är några höjdare. Men mamman tycker det...

Linda sa...

Annela: det som är så gott!
Och jag gillar hetvägg också :)
Fast dina söners variant hade säkert också gått ner :)

Annika sa...

Semlor, mums! Nu blir jag verkligen sugen.
Kul att du fick en flarra vin för besväret med röstinspelningen :-)
Och du, jag gillade verkligen lördagens EFIT! SÅ kul att se dina bilder. Älskar EFIT!

Linda sa...

Annika: semlor är verkligen mums, kanske för att man inte kan äta det året runt, än...
EFIT är roligt, men det är ett evigt kollande på klockan.
Jag var inne om snabbt och kollade din dag också :)