måndag, april 07, 2008

# Dagens öga.


Och här följer vi utvecklingen.

10 kommentarer:

Mildamakter sa...

Snyggt! Den färgen hade jag kunnat tänka mig att köpa på ögonskugga...minsann ;o)
(Hoppas dock att han inte har ont)

Linda sa...

Mildamakter: :D
Nä, han säger att det inte gör ont.
Vi får väl lämna in bilden till någon smink-makare :)

Bloggblad sa...

Faktiskt tycker jag också att det är snyggt!

Bettankax sa...

Kanske ska andra ögat fixas till? Ska kolla i badrumsskåpet om det finns nån skugga som kan passa. ;)

cS sa...

Vilka fräcka solglasögon har han när han träffar folk?

Linda sa...

Bloggblad: förmodligen är det finast färg nu, om några dagar är det nog inte lika vackert.

Bettankax: tror inte att Micke är så intresserad av det, men man kan aldrig veta :)

cS: inga än så länge.
Men det blir kanske när det skiftar i gult och grönt...

Anonym sa...

Bettankax - det vore ju fusk. Använd skallen! =) ;-)

(Förlåt, Micke. ;) )

Linda sa...

Ellis: haha!
Han tåler det, han skrattade högt åt Elisabets kommentar på förra inlägget om hans öga... :) :) :)

Elisabet. sa...

Så långa ögonfransar han har!
Jag trodde först att det var en kvinna.

Linda sa...

Elisabet: jag vet!
Snacka om att jag varit avundsjuk på dem...
Lite fint böjda är de också.
*suck*