fredag, april 04, 2008

# Husse...

... vart ska du åka?

6 kommentarer:

Bloggblad sa...

Påminner om hur maken ser ut när jag packar ner noter och körkåpa för att sjunga i två dagar... kör-änkling blir han. Jag har tipsat honom om en del aktiviteter som han kan roa sig med medan jag sjunger Vivaldi... flera roliga och intressanta maskiner och apparater ingår...

Tankevågor sa...

Sååå typiskt katter! Här har min man hållit på att få med sig en av dem i väskan till Paris en gång! :-)
Knaskissen hade krypit ner under kläderna i packningen och han höll just på att stänga väskan när vi upptäckte henne.
Ha det gott i helgen!
Kram

Linda sa...

Bloggblad: jag tänker nog inte utnyttja en enda maskin :)
Bara pilla navelludd och mysa :)
Selma funderar på att gå en prmenad i trädgården, om det är uppehålsväder :)

Londongirl: vad är det med väskor och katter?
Selma bäddade in sig ordentligt senare, men det glömde jag fota.
Hemska tanke om katten hade åkt med till Paris.... :)
Ha en skön helg du med!
Kram

cS sa...

Livsnjutare där :-)

Linda sa...

cS: om hon är?!
:)

Anonym sa...

Hehe...blir lite full i skratt. En underbar och typisk bild på en katt.