tisdag, april 22, 2008

# Hemmabygge :)




11 kommentarer:

Annela sa...

Åh, vad fin den blev. Klart att du kan sova i den, men tror du inte att du får "hedeblemor" då?

Mildamakter sa...

Wow - jag är imponerad!

Saga sa...

Jag är också grymt impad!!! Du är jätteduktig o jättefin!

Hihi. Pippi(Linda)Lotta!

mossfolk sa...

Vilken fin, vad duktig du är!!!

Elisabet. sa...

En sån ska Emma få av sin farmor .. jag tycker att dom är hur läckra som helst och ååå, sicken lång och vacker hals madame har!

Anonym sa...

Åååå vad fin den blev! Har du fäst alla miljoner trådar??? :) /bettankax

Linda sa...

Annela: tack :)
Nä, den fick sova på stolen, utan mig inuti :)

Mildamakter: åja, det är ju inget komplicerat, det tar bara tid :)

Annika: PippiLotta :)
Ja! Det är ju jag med fräknar på näsan :)

Mossfolk: tack snälla Du!

Elisabet: det är mycket barndom för mig, men man kan ha en vuxen kropp :)
Och halsen ja, jag tittar i taket för att slippa få med hakorna :)

Linda sa...

Bettankax: allt är klart!
Den är redo att användas, tror att invigningen blir imorgon :)

Lilla B sa...

Jättefin!

Anonym sa...

Nu blir jag nästan lite avundsjuk...dom är så fina. Grattis till dig som lyckades få tag i mönster...och nu kan bära det färdiga resultatet...bra jobbat

Linda sa...

Lilla B: Tack, och du kan tro att den är mjuk :)

Gunnel: jag letade så länge efter mönster och så var det en vänlig kvinna som brukar läsa här, då och då, som skickade flera olika mönster.
Imorgon ska den invigas!
:)