tisdag, april 15, 2008

# Lyckan över att bli firad

Ett helt hav med blommor till alla er som på något vis har förgyllt min dag.



Det är inte klokt så firad jag har blivit idag.
Dagen började med sång och paketöppning i sängen som övergick i ny sång när jag kom till jobbet, halsband och örhängen av en arbetskamrat, telefonsamtal och mail från gamla chefer och arbetskamrater, sms från alla vänner och flera kusiner och en megastor dröm-rulltårebit till kaffet och nu har jag precis vittjat brevlådan.
GulleEllis har skickat ett vackert kort och på det står det att jag är den bästa Linda i världen - det ni :)
Tack Ellis!
Och dagen är ju faktiskt inte slut än.
Snart kommer Micke hem och jag vet inte riktigt vad han har för planer, men jag tror att det blir mysmiddag på en krog på cykelavstånd :)

Tack alla Ni som har gjort min dag minnesvärd!

11 kommentarer:

Bettankax sa...

Herregud vad du blivit firad...men det är du värd! Vi kom väl överens om att det är jämnt du fyller??? ;)

Elisabet. sa...

Och här kommer ett stort grattis från hon som alltid är sist ut när det gäller sånt!! Fy på mig!! *rapp på rumpan utdelas härmed*.

Tankevågor sa...

Ett till grattis kommer här om ni lyckas ta er hem på vingliga hjul ikväll!!!
Skrattade gott åt det där med stödhjul!! :-)

KRAMAR i massor!

Hedgren sa...

Sällar mig till de gratulerandes skara!

Linda sa...

Bettankax: det har varit en kanondag, helt otroligt så många som kommer ihåg mig :)

Elisabet: ja smisk skulle du ha :) :)
Haha,dagen är ju inte slut än.
Tack snälla :)

Londongirl: vi är hemma välbehållna och vi klarade oss utan stödhjul.
Jag skrattade också rakt ut i luften på jobb :)
Man kan bli inlåst för mindre :)
Kramar

Hedgren: Tack så mycket!

Lilla B sa...

Grattis i efterskott!

Linda sa...

Lilla B: tack så mycket!
Jag har något här bredvid mig som tänkte flytta norrut idag :)

Anonym sa...

Grattis! Undrar vad jag får, när jag kommer in så långt efter Elisabet!

Linda sa...

Bert: då tar jag fram riset :)
Tack!

Anonym sa...

Vilken rolig bild...var tvungen att klicka på den för att se vad det egentligen var. Så fint med alla blommor och du är värd varenda en

Linda sa...

Gunnel: det är från plantskolan här intill, där finns massor!!
men blommorna är till Er!