måndag, april 14, 2008

# Vad är det värt?

Här skulle jag egentligen skriva en 3-lista, men den får vänta lite.
Skulle se sporten på tv igår när en extra nyhetssänding tog vid.
Englas liv var slut.

Har precis suttit och läst en del artiklar och ser dimmigt.
Den lillas öde berör oss alla.
Alla tankar som virvlar runt.
Hur hennes sista stund i livet var...
På hennes familj...
Skolkamrater...
Vänner...

Jag är totalt kall inför den som gjort detta.
Fullständigt hjärtlös.
Jag har ingen som helst förståelse, hur sjuk han än må vara.
För det måste han vara!
Ett riktigt monster...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Englas fall berör många av oss. Det är så hemskt det som har inträffat och straff nog finns inte för han som har gjort det.

Det som slår mig..hade Englas fall blivit olöst om inte mannen med den nyinköpta kameran varit ute och gått där på vägen precis när hon kom cyklande och sekunden efter då den röda bilen kom. Lite av ödet.

Linda sa...

Gunnel: det är så makabert...
Det finns så många om och men.
Jag hoppas hon har det bra nu, lilla gumman.