måndag, april 28, 2008

# Dunk


Det är någon, något, som vill ut.
Ur min skalle...

7 kommentarer:

cS sa...

Men stackare. Förr trepanerade man, dvs borrade för att släppa ut onda andar, men nu förstår vi att det handlar om "saknad man". Krya på dig

Annika sa...

Hoppas det onda har kommit ut nu :-)
Krya på dig!
Vad gulligt du skrev om motorcyklisterna nedan förresten...Det är sant också, även här.

Anonym sa...

Släpp ut den då...så du blir av med det onda vet ja.
:O)

Skämt å sido...krya på dig!!

Tankevågor sa...

Men stackars dig! Sånt/såna vill man inte ha för länge inom skallbenet! Ut med det onda nu!
Kramar

Annela sa...

När jag klagar på huvudvärk säger min man brutalt (ibland)på sitt pitemål. "hä illakan som sku uut" (sv.övers. Det är elakheten som vill ut), men det kan inte gälla i ditt fall.
Bli bra fort:))

Saga sa...

Kram!

Linda sa...

cS: haha, du har kommit på orsaken :)
Det känns betydligt bättre nu. Tack.

Annika: japp, nu har jag släppt ut odjuret och mår bra igen :)
Visst är det mysigt med vinkande motorcyklister?!

Gunnel: jag gjorde som du skrev, och se, det hjälpte :)

Londongirl: piller är bra, nu är huvudet som vanligt igen. Kram

Annela: jag får höra att jag lider av värkande tomhet, fast det skulle aldrig mannen våga säga :)

Annika: kramis.