onsdag, september 05, 2007

Inte mycket action - men så söta!

9 kommentarer:

qi sa...

Helt underbar liten film! Fick mig att le och bli varm i hjärtat... :-)

Anonym sa...

Superasgulligt!

Linda sa...

Qi: de är så gulliga, det är inte bara en tillfällighet, den ena sträcker sig verkligen efter den andra :)

Matilda: "superasgulligt" - då är det verkligen gulligt :)

Moni sa...

Nämen guuuuuud, det där skulle jag kunna titta på hela dagen!
Så himla GULLIIGA!!! :)

Mildamakter sa...

Man blir ju alldeles bortkollrad ;o)

Anonym sa...

Dom var ju bar för goa dom uttrarna. Jag gillar det djuret. Dom tillhör den där busiga sorten...som jag blir full i skratt åt. För att inte tala om en film jag har sett då det var en som låg och flöt i vattnet och hade en mussla på magen...som den skulle öppna. Dum var den inte för jag har för mig att den hade en sten mellan tassarna.

Villa Nian sa...

Men såååå himmla gulligt! Mitt hjärta svämmar över av gullgokänslor :-)! Hålla handen åhhhhh :-))

mossfolk sa...

Riktigt riktigt gulligt :)

Linda sa...

Jag har sett filmen flera gånger idag och jag smälter varje gång.
De är så söta!
Och när den ena strandar så är det precis som om den vaknar till och undrar vad som är på gång :)