måndag, september 10, 2007

Livsnjutare...



11 kommentarer:

Mildamakter sa...

Så gott det ser ut!

När vår perserkatt låg sådär, så var det rent livsfarligt att klappa honom på magen, han vek ihop sig som en fällkniv och sprallade med bakbenen och nafsade med tänderna...och man nästan hörde hur han skrattade högt och var belåten med sig själv. Han älskade att lura våra gäster på det viset :o)

Linda sa...

MildaMakter: Haha! Vilken lurifax :)
Selma sträcker på sig när man klappar henne på magen, hon tycker att det är skönt att bli klappad på magen.
Vår Måns, han betedde sig ungefär som er katt :)

Bloggblad sa...

Sådärja! Söta katter kan jag kommentera. Men jag får tangentklister när folk bloggar om sport. Vad skulle jag kommentera på det? BLÄ! Nej, det vore inte trevligt att uttrycka mina innersta känslor... :)
Jag tycker det är helt ok att folk rör sig och även tävlar - men jag fattar inte det roliga i att titta. Är som med sex - roligare att vara med själv än att titta ....:)

Hedgren sa...

Bara sååååå söt! Och jag tror att hon vet om det! =0)

Linda sa...

Bloggblad: tycker nog att du kommenterade sporten trots allt :)
Haha! Nu läste jag din kommentar igen och jag håller med dig om det sista!

Hedgren: oooja, hon vet att vi tycker att hon är den finaste kattdamen :)

Anonym sa...

Våra katter vill också gärna bli kliade på magen. Därför trodde jag, tills jag blev varse att det inte var så, att alla katter tycker om det. Ajaj...vad ont det kan göra när dom protesterar.

Lilla B sa...

klart att katten måste vila upp sig ibland. Det tar kanske på krafterna med finnkamp även för katter..

Villa Nian sa...

Finaste kattdamen är hon :-))*gos på magen*

Anonym sa...

Nu blir jag helt förälskad igen...och längtig! :)

Annela sa...

Åh, ingen kan njuta som katter.

Linda sa...

Gunnel: katter är inte som hundar :)
Även om man ibland tror det :)

Lilla B: Selma var hemma och passade huset så visst behöver hon vila upp sig :)

Tina: hon spinner högt för dig om du gosar magen :)

Bettankax: du får komma oftare!

Annela: jag vill verkligen bli katt i mitt nästa liv - hos en snäll familj!