tisdag, december 02, 2008

Det är stängt i sjukstugan.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Synd att du är sjuk men jag tycker det är mysigt att gosa med dig hela dagen! spinnellispinnellispinn

anna of sweden sa...

Stackare! ;(
Men vilken smart Selma du har.
Gått skrivarkurs?
Krya-på-dig-kramar från Philadelphia

anna of sweden sa...

Förresten, nu länkar jag till dig på min blogg. Det är väl okej? Jag är ju inne här och läser varje dag!

mossfolk sa...

Såg precis hos Elisabet att du är sjuk. Krya på dig!!!

Hedgren sa...

Krya på dig! Hoppas du snart blir frosk! Kram!

Villa Nian sa...

Eragon och Elthon är lite avundsjuka på Selma! Krya på dig!

Mildamakter sa...

Krya på dig,hoppas att du snart mår bättre! *kram*

Tankevågor sa...

Kattgos är en bra medicin för allt möjligt så passa på nu när du är hemma!
Krya-på-dig-kram härifrån mig.

Anonym sa...

Krya på dig, LL!!!

Annika sa...

Krya på dig, Lindalotta!!
Snart är du nog uppe och hoppar igen!
Kram från DC!

anna of sweden sa...

Hur är det där borta i sjukstugan?
Hoppas att du mår bättre!!!

Anonym sa...

Krya på dig Lindisen!
Jag är ledig idag och det är skönt!
Tiden bara rusar iväg, så nu får vi snart försöka träffas en dag och bara ta en fika och snacka en massa :)
Ha en fortsatt skön fredag och jag hoppas att du snart är frisk igen!

Kram