söndag, december 14, 2008

Vinter?


Skånsk vinter.
Den är ganska grå.

Har i alla fall fixat de flesta julklapparna, men har lyckats med ett felköp så ett byte måste göras i veckan som kommer.
Klantigt, ja.

Vad har jag mer gjort idag?
Lagat en hel hög med byxor och andra kläder. Jag fattar inte hur Micke gör, men han sliter hål på rumpan...
(Jo, jag vet egentligen, han cyklar 365 dagar om året. Med rumpan tydligen...)

Sovit en timme på soffan.
Och nu är det snart läggdags igen. Sista veckan innan jullovet väntar...

3 kommentarer:

Bloggblad sa...

Julklappar.... klart
Julkort........NEJ
Julbrev........NEJ

Så inte har jag tid att sitta och läsa bloggar.

Tankevågor sa...

Grå och mörk är vintern här utan snö.
Köp ett sadelskydd till Micke! Skönt är det och det sparar byxbaken.

Annika sa...

Skånsk vinter det ut som vintern i Washington...
Fram med snön!!!
Jag har en bunt klappar kvar att köpa, men det tar jag hand om nu i veckan...