onsdag, december 24, 2008

God Jul!


Vill önska er alla en riktigt härlig julhelg! Som ni förstått så är jag utan internet och fast telefon och lever numera i symbios med min mobiltelefon. Att göra inlägg är väl helt okej men att läsa hos er andra är omöjligt. Jag ska försöka koppla datorn till telefonen men det är något jag nog måste klura på, för det var lättare sagt än gjort. Så här ska jag i alla fall få prova på att leva in i nästa år... Om jag tycker att det är kul och spännande? Inte ett endaste dugg! Kram på Er!

8 kommentarer:

Hedgren sa...

God Jul, Lindalotta!

Anonym sa...

GOD JUL, LL!!


/BB

Annika sa...

God Jul!!! Ha det så jättebra över helgen!
Kram!

Anna of Dallas sa...

GOD JUL och GOTT NYTT ÅR

anna of sweden sa...

God Jul från Philly!
Tänk nästa jul, då har ni en
egen liten Nisse eller Nissa! :)
Kram!

Tankevågor sa...

God Jul vännen! Kram

Anonym sa...

God Jul till dig och de dina.

Villa Nian sa...

Säg till så hjälper jag till med att göra så att du kan surfa med telefonen som modem..... (om du har ett abonemang som stödjer det förstås men det går alltod att kontrollera)
Du vet var du var du har oss. Ta med telefon och dator :)
/Husmaken