söndag, december 21, 2008

Julpromenad i Bokskogen









16 kommentarer:

anna of sweden sa...

Vad mysigt det ser ut!
Känner doften av Skåne!

Anonym sa...

Härligt!

Anonym sa...

Vilka fina bilder!!

Ser ut som en riktig vinter i Skåne!

Humlan sa...

Vilken härlig promenad och vilka fantastiska rötter på det där trädet!

Lena sa...

Mysigt! Jag tror bestämt att den friska luften når ända hit.

Linda sa...

Anna: ja det är väl en typisk Skånsk jul... Men det doftade gott i skogen!

Ellis: lite skillnad mot alla dina snöiga bilder :) Sådana som jag skulle vilja ha...

Filur: tack snälla Du!
Du känner väl igen dig?
Nog är det en skånsk vinter alltid...

Humlan: det blev en jättemysig eftermiddag och vi hann avhandla hur mycket som helst under tiden :)

Panter: andas på bara, det finns så det räcker till dig också :)

Anonym sa...

Vilka härlig bilder! Och vilken härlig dag ni haft! :) Kram

Anonym sa...

Jo, jag känner igen mig.

Ser något vackert på bilden, på bilderna.

Kram

mossfolk sa...

Men å så fint! Och så mysigt med fika ute. Ser nästan lite ut som vår :)

Villa Nian sa...

Även om jag inte gått i skogen idag så har jag sett den :-). Älskar verkligen Skånes bokskogar och snart bor jag granne med en :-)).

Villa Nian sa...

oj glömde! Härliga bilder :-)

Annela sa...

Bokskogen...*suckar* lika grann året om...

Linda sa...

Bettankax: tyvärr hann solen precis smita undan, men det var hur bra som helst ändå!

Filur: du är ju bara så go :)
Kram

Mossfolk: fika ute är alltid mysigt, men skönt när man slipper frysa :)
Och ja, det var nästan vårväder...
Skit samma, det var en härlig dag!

HusEtt/Tina: vi har så nära men utnyttjar den alldeles för dåligt, det ska bli ändring på det. Det bestämde vi idag!
Tack :)

Annela: jag håller med dig.
Min önskan är en bokhäck... Ska bara ha någon som gräver bort den befintliga och sätter dit en lagom hög :)

Tankevågor sa...

Tänk jag har aldrig gått i en bokskog....
Jag tycker mycket om att gå i skog och mark men aldrig har jag varit i en bokskog.
Det ser ut som ni hade en trevlig promenad och att dricka kaffe i skogen är så mysigt. :-)

Anna of Dallas sa...

Det bordet satt jag vid i somras och sommaren dessförinnan.

Dragos sa...

Bilden med rötterna tycker jag är läcker. Den visar hur stor och mäktig naturen är, och ändå är det bara en bråkdel av rotsystemet man ser.

Ha det bra.